Paurová napsal/a dotaz
wefree - Apple pro firmy
odpovědělo na dotaz
Dobrý den, v tom případě může být opravdu rozbitý displej. Doporučujeme navštívit autorizovaný servis, na diagnostiku a případnou výměnu displeje.
Paurová
reagoval/a na dotaz
Tak bohužel se mi dnes objevily na displeje toho ipadu čáry, pak se vypl, sám zapl a byl v pohodě. Takže kde je chyba?
wefree - Apple pro firmy
reagoval/a na dotaz
Pokud stále hledáte další možné způsoby řešení, zde je pár dalších tipů:
Pokud i po těchto krocích problém přetrvává, diagnostika v autorizovaném servisu je pravděpodobně nejlepší cesta.
S pozdravem,
Mac z wefree
Paurová
reagoval/a na dotaz
Ještě nějaké jiné tipy? Děkuji.
wefree - Apple pro firmy
reagoval/a na dotaz
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jste již vyzkoušela všechny doporučené kroky a problém přetrvává, je velmi pravděpodobné, že se jedná o hardwarovou závadu. Doporučuji navštívit autorizovaný Apple servis, kde vám provedou diagnostiku zařízení a zjistí, zda není problém v hardwaru. Můžeme vám doporučit servis iWant, kde můžete svůj iPad donést k odborné kontrole.
Pro snadné objednání a více informací zde přikládám odkaz na jejich servisní služby: https://www.iwant.cz/Servis
S pozdravem,
Mac z wefree
Paurová
reagoval/a na dotaz
Dobrý den ještě jednou, moc vám děkuji za rychlou odpověď. 1) mám úložiště 256 GB a mám jen pět aplikací kvůli škole, tudíž místa mám habaděj 2) jsem zkoušela již dvakrát a nic 3) jsem také zkoušela a nic :/
wefree - Apple pro firmy
reagoval/a na dotaz
Dobrý den,
z toho, co popisujete, to vypadá, že váš iPad může mít buď problém s hardwarem, nebo softwarem, který způsobuje tyto opakované restarty.
Zde je několik tipů, které by mohly pomoci:
Pokud budete potřebovat další rady nebo informace, neváhejte se ozvat.
S pozdravem,
Mac z wefree
Reakce
Chcete reagovat? Napište odpověď.
Zajímají nás vaše potřeby a rádi s vámi probereme možnosti, jak vám můžeme být co nejvíce nápomocni. Nebojte se a kontaktujte nás, rádi se s vámi pobavíme a navrhneme nejlepší řešení.
Kontaktujte nás