Je tu prázdno.
V klidu si vyberte.
Eva napsal/a dotaz
wefree - Apple pro firmy
odpovědělo na dotaz
Dobrý den,
pokud tedy ani aktualizace a ani přehrání systému (tovární nastavení) nepomohlo, pravděpodobně opravdu bude chyba v HW iPhonu. Doporučujeme navštívit autorizovaný Apple servis, jak jsem již zmiňoval. Toto se v nastavení nikde nemění.
S pozdravem,
Mac z wefree.
Eva
reagoval/a na dotaz
Tím"zamrznutím" displeje jsem myslela, že displej je rozsvícení, ale nereaguje na dotyk. Nejnovější aktualizaci mám staženou.
wefree - Apple pro firmy
reagoval/a na dotaz
Dobrý den, Evo,
váš problém může souviset se senzorem přiblížení, který vypíná displej, když přiložíte telefon k uchu. Zkuste zkontrolovat, zda není něco přední kamerou zakryto (např. pouzdro nebo ochranné sklo). Pokud to nepomůže, doporučuji restartovat zařízení nebo zkontrolovat, zda máte nejnovější aktualizaci systému v Nastavení > Obecné > Aktualizace softwaru. Pokud problém přetrvá, může být nutné zařízení obnovit do továrního nastavení.
S pozdravem,
Mac z wefree
Reakce
Chcete reagovat? Napište odpověď.
Zajímají nás vaše potřeby a rádi s vámi probereme možnosti, jak vám můžeme být co nejvíce nápomocni. Nebojte se a kontaktujte nás, rádi se s vámi pobavíme a navrhneme nejlepší řešení.
Kontaktujte nás