Matěj Čelikovský napsal/a dotaz
wefree - Apple pro firmy
odpovědělo na dotaz
Dobrý den Matěji,
děkujeme za zprávu. Tento problém může souviset s nastavením exportu nebo s nekompatibilitou formátu videa. Doporučujeme zkontrolovat, zda při nahrávání vybíráte možnost exportovat soubor jako video, a ne jako statický snímek. Pokud problém přetrvává, můžete zkusit video nahrát jiným způsobem, například přes Finder, nebo použít jiný exportní formát.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na podpora@wefree.cz.
S pozdravem,
Dan z wefree
Reakce
Chcete reagovat? Napište odpověď.
Zajímají nás vaše potřeby a rádi s vámi probereme možnosti, jak vám můžeme být co nejvíce nápomocni. Nebojte se a kontaktujte nás, rádi se s vámi pobavíme a navrhneme nejlepší řešení.
Kontaktujte nás