Jakub Sedlářík napsal/a dotaz
wefree - Apple pro firmy
odpovědělo na dotaz
Dobrý den Jakube,
děkujeme za zprávu a chápeme, že situace s synchronizací chatů může být frustrující. Doporučujeme následující postup pro zprovoznění klíče v iCloud Drive a synchronizaci chatů:
V případě, že se vám problém nepodaří vyřešit, neváhejte kontaktovat náš tým IT podpory na e-mailu: podpora@wefree.cz.
Hana
reagoval/a na dotaz
Dobrý den potřebovala bych obnovit zprávy,chce to pomě jednorázový pin kerý mě nepřišel
Reakce
Chcete reagovat? Napište odpověď.
Zajímají nás vaše potřeby a rádi s vámi probereme možnosti, jak vám můžeme být co nejvíce nápomocni. Nebojte se a kontaktujte nás, rádi se s vámi pobavíme a navrhneme nejlepší řešení.
Kontaktujte nás