Klára napsal/a dotaz
wefree - Apple pro firmy
odpovědělo na dotaz
Dobrý den Kláro,
nejčastěji tento problém vzniká kvůli nastavení prohlížeče nebo bezpečnostním omezením v macOS. Doporučil bych Vám vyzkoušet tyto kroky:
Případně Vám s tímto můžeme pomoci i my na dálku – naši technici se připojí a vše s Vámi vyřeší. Jen je potřeba počítat s tím, že naše IT podpora je placená. V případě zájmu nás můžete kontaktovat na e-mailu podpora@wefree.cz.
S pozdravem,
Váš IT parťák z wefree
Reakce
Chcete reagovat? Napište odpověď.
Zajímají nás vaše potřeby a rádi s vámi probereme možnosti, jak vám můžeme být co nejvíce nápomocni. Nebojte se a kontaktujte nás, rádi se s vámi pobavíme a navrhneme nejlepší řešení.
Kontaktujte nás