Radek napsal/a dotaz
wefree - Apple pro firmy
odpovědělo na dotaz
Dobrý den, Radku,
zkuste vynucený restart: krátce stiskněte tlačítko hlasitosti nahoru, pak dolů a poté držte boční tlačítko, dokud se neobjeví logo Apple. Pokud to nepomůže, zkuste připojit iPhone k počítači a přes iTunes nebo Finder spustit režim zotavení a zvolit „Aktualizovat“.
Pokud nic z toho nezabere, doporučuji Smarty servis, nebo Vám rádi pomůžeme na dálku – kontaktujte nás na podpora@wefree.cz (IT podpora je placená).
S pozdravem,
IT parťák z wefree
Reakce
Chcete reagovat? Napište odpověď.
Zajímají nás vaše potřeby a rádi s vámi probereme možnosti, jak vám můžeme být co nejvíce nápomocni. Nebojte se a kontaktujte nás, rádi se s vámi pobavíme a navrhneme nejlepší řešení.
Kontaktujte nás