Jan Říčka napsal/a dotaz
wefree - Apple pro firmy
odpovědělo na dotaz
Dobrý den Honzo,
doporučuji nejprve zkontrolovat a případně vyčistit konektor USB-C na iPadu – často bývá zanesený prachem, což brání kontaktu. Použijte jemné párátko nebo štěteček, rozhodně ne kovové předměty. Pokud ani poté nenabíjí, bude nejspíš problém uvnitř zařízení.
Doporučuji navštívit Smarty servis, případně Vám můžeme pomoci i na dálku – ozvěte se na podpora@wefree.cz (naše IT podpora je placená).
S pozdravem,
IT parťák z wefree
Reakce
Chcete reagovat? Napište odpověď.
Zajímají nás vaše potřeby a rádi s vámi probereme možnosti, jak vám můžeme být co nejvíce nápomocni. Nebojte se a kontaktujte nás, rádi se s vámi pobavíme a navrhneme nejlepší řešení.
Kontaktujte nás