Je tu prázdno.
V klidu si vyberte.
Veronika napsal/a dotaz
wefree - Apple pro firmy
odpovědělo na dotaz
Tak to moc rádi slyšíme :) Hezký den i Vám.
Veronika
reagoval/a na dotaz
Dobrý den, děkuji za Vaši odpověď a rady. Zkusila jsem udělat restart iPhonu a pomohlo to. Huráá! :-) Všechny nálepky, které jsem měla uložené se mi objevily a již jdou přidávat i nálepky nové. Děkuji a přeji Vám pěkný den
wefree - Apple pro firmy
reagoval/a na dotaz
Dobrý den, Veroniko,
problém, který popisujete, může být způsoben chybou po aktualizaci. Doporučuji nejprve následující kroky:
S pozdravem,
Mac z wefree
Reakce
Chcete reagovat? Napište odpověď.
Zajímají nás vaše potřeby a rádi s vámi probereme možnosti, jak vám můžeme být co nejvíce nápomocni. Nebojte se a kontaktujte nás, rádi se s vámi pobavíme a navrhneme nejlepší řešení.
Kontaktujte nás