Co dělat, když se iPhone neustále vypíná?

Posted by | No Tags | Návody | Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Co dělat, když se iPhone neustále vypíná?

Možná se i vy s tímto problémem potýkáte – zdánlivě bezproblémovému iPhonu zničehonic pohasne displej a telefon se vypne. Pokud jej dokážete znovu zapnout, patříte mezi ty šťastnější uživatele. Náprava tohoto problému je snadná, rychlá, a má dlouhodobý účinek. Problém se pochopitelně neomezuje pouze na iPhony – zasažen může být jakýkoliv iPad. Zařízení se zkrátka zničehonic začne samovolně zcela vypínat, a to bez ohledu na stav baterie. Než kontaktujete svého prodejce, vyzkoušejte některé z kroků, které vám zde uvádíme.

Force restart

Někdy se váš telefon potřebuje zkrátka jen „vzpamatovat“. Pomůže mu k tomu takzvaný „force restart“, který řadu problémů s iPhonem či iPadem vyřeší tím, že zařízení umožní provést obnovení jistých nastavení. Při force restartu nepřijdete o žádná data, obsah ani nastavení.

  1. Dvojitým stiskem home buttonu a následným vytažením ukončete veškeré běžící aplikace.
  2. Stiskněte současně home button a vypínací tlačítko. Máte-li iPhone 7 a novější, stiskněte vypínací tlačítko a tlačítko pro snížení hlasitosti.
  3. Obě tlačítka dlouze podržte, dokud se na vašem displeji neobjeví logo s nakousnutým jablíčkem.
  4. Tlačítka pusťte.

Zapojte telefon

Pokud předchozí krok nezabral, nebo se váš iPhone či iPad rychle vybíjí, zkuste jej zapojit ke zdroji napájení. Pokud se vám zobrazí vybitá baterie, na zdroj problému jste nejspíš právě přišli. Připojte tedy telefon či tablet do nabíječky a zkuste ho nabít na 100%. Vyčkejte zhruba hodinu a přesvědčte se, zda přístroj začal odpovídat. Pokud ne, vyzkoušejte buďto jiný kabel, nebo jinou zdířku pro koncovku napájecího konektoru – jiný USB port na vašem počítači, nebo jinou nabíječku. Nezabral ani tento krok? Pak pokračujte ve čtení.

Obnovení ze zálohy

Obnovení zařízení bude provádět přes iTunes. iTunes je – obzvlášť po nejnovějších aktualizacích – bezpečnější než iCloud. Navíc je účinnější v případě, že problém spočívá ve vašem zařízení, protože zálohu přebírá z počítače, nikoliv z vašeho iPhonu či iPadu.

  1. Své iOS zařízení připojte pomocí kabelu ke svému Macu nebo PC.
  2. Spusťte iTunes.
  3. Klikněte na ikonku svého zařízení v horním panelu okna iTunes.
  4. Po zobrazení souhrnných informací klikněte na „Obnovit ze zálohy“.
  5. Vyčkejte na dokončení obnovení.

Obraťte se na prodejce

Pokud ani jeden z výše uvedených kroků nezabral, nezbývá, než se obrátit na prodejce, od kterého jste své zařízení získali. Zákazníci Applu mohou rovněž získat podporu na příslušných webových stránkách, nebo vyhledat své téma v některé z diskusí.

 

Můžeme pomoci jinak?Kontaktujte nás